אודות

GHR חברת בוטיק לשירותים בתחום משאבי אנוש ושכר מאז 2010. ניהול המשאב האנושי וחשבות שכר במיקור חוץ. הינו פיתרון עם ערך מוסף לעסקים קטנים ובינוניים. אנו מספקים פיתרון ייחודי לניהול שכר העובדים ,גיוס עובדים ושרות כולל במשאבי אנוש ושכר על ידי ניהול תהליכים חיצוניים. שרותינו משמשים תחליף למשרת מנהל משאבי אנוש ווחשב שכר בתוך הארגון ומאפשרים חיסכון משמעותי,  מומחיות, מקצועיות ומיקוד בצורך למן היום הראשון בתפקיד. 

GHR חורטת על דגלה אמינות ויושר, מקצוענות ומצוינות, דיסקרטיות ומיקוד בלקוח.

 

גלית הררי מייסדת ומנהלת החברה, בעלת תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת בר אילן ובעלת תואר שני בלימודי עבודה ומשאבי אנוש מאוניברסיטת תל אביב, בעלת תעודת חשב שכר והכשרות שונות ומגוונות בתחום דיני עבודה והסדרים פנסיונים. 

 

גלית בעלת ניסיון רב בתחום חשבות שכר וניהול המשאב האנושי, ניהול שכר ותגמולים, ליווי והובלת תהליכים ארגוניים, גיוס, השמת עובדים, תהליכי פיטורים וסיום עבודה, הפקת אירועי חברה ורווחת הפרט.

אמינות

יושר

מקצוענות

מצוינות

דיסקרטיות

מיקוד